الندم..أسوأ إحساس في الدنيا، ماتبقاش عارف ترجع بالزمن لورا تغير اللي عملته ولا تقدر تتغاضى عنه وتقبله وترضى بيه، حاجة كده مالهاش حل.
إلا حاجة واحدة ...انك تنسى وتوقف تفكير في الموضوع ، وتاخد بالك بعد كده ماتعملش حاجة ممكن تندم عليها بعدين.
ربنا يبعد عنك الاحساس دا ويرزقك حسن التصرف
واحدة صاحبتي بحبها جد اسمها سارة ا علمتني دعاء حلو اوي ..." اللهم ارزقني حسن الخلق وحسن التصرف"
ابني ...احب واحتاج الى الحديث معك كثيرا..لكنك لازلت صغيرا جدا..سأكتب إليك رسائل ستصلك حين تكبر...علها تفيدك او تجيبك عن بعض اسئلتك
السبت، 19 نوفمبر 2016
أسوأ إحساس
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق